Рубрика: Մայրենի

Գործնական քերականություն

Սուն ածանցը ցույց է տալիս տասնյակ:

Վաթսունհինգ, քառասունութ, հարյուր յոթ, իննսուներեք, վեց հազար ութսունյոթ, չորս հազար քսանմեկ, յոթ հարյուր ութսունվեց:

Рубрика: Մայրենի

Գործակատարը

Հորինիր շարունակություն ու ավարտ տրված հատվածին։ Աշխատանքդ վերնագրիրտեղադրիր բլոգում:

Գործակատարը իր մեջ մտածում է.<<դե արի գնամ են մարդկանց մոտ աշխատանք անեմ>>: Ու գնում է, գնում հասնում է ,դուռը թակում է ,մի մարդ է բացում ու ասում` ինչ ես ուզում: Գործակատարը ասում է,-

-Դուք ինձ ասացիք, որ գամ ձեզ մոտ աշխատեմ ես եկել եմ, դե ինձա ասացեք ինչ անեմ:

Իսկ վաճառականը ասում է

-Ես արդեն գործակալ ունեմ, դու ինձ էլ պետք չես:-

Գործակալը գնում է հոր մոտ ու ասում.-

-Հայրիկ վաճառականը ինձ ոչ մի ցենտ չտվեց:

Իսկ հայրիկը դողդողան և ցածր ձայնով ասաց :

-Ոչինչ, կարևորը դու իմ ասացը լսեցիր և հինգ տարի հետո վերադարձար:

Վաճառականը մահացավ կոռոնավիրուսից: