Рубрика: Բնագիտութ

Քամի․ առաջադրանք

Լրացնել բաց թողնված բառերը

Տարբերում են քամու հետեյալ տեսակ ները՝ բրիզները, լեռնահովտային քամիները, մուսսոնները,պասսատները:

Բրիզները մեղմ քամիներ են, դիտվում են ծովերի, լճերի, մեծ գետերի ու ջրամբարների ափերին:

Լեռնային քամիններ առաջանում են լեռների ու հովիտների միջև, որտեղից էլ ծագել է անունը:

Տարբե­րություն բրիզների և լեռնահով­տային քամիների՝ մուսսոնները ընդգրկում են ընդարձակ տա­րածքներ մայրցամաքների և օվկիանոսների միջև:

Մուսսոններն իրենց ուղղությունը փոխում են տարին երկու անգամ։

Պասսատներ արևադարձային լայնություններից դե­պի հասարակած փչող քամիներն են, որոնք իրենց ուղղությ ունը երբեք չեն փոխում:

Օրական երկու անգամ փոխում են իրենց ուղղությունը բրիզները և լեռնահովտային քամիները։

Իրենց ուղղությունը երբեք չեն փոխում պասսատները։

Автор:

Ես շատ ընկերասեր եմ, սիրում եմ իմ ընկերներին և դասատուներին նաև իմ դպրոցը, ես ամենաշատը դպրոցի առարկաներից սիրում եմ մայրենին, մաթեմատիկան և ֆիզկուլտուրան:

Оставьте комментарий